Wolters Kluwer realizuje program badania satysfakcji klientów. Jego wyniki będą służyć doskonaleniu jakości obsługi klientów oraz rozwoju produktów.


Pytamy Państwa o ocenę:

  • kontaktów z działem obsługi klienta
  • zakupów w księgarni Profinfo.pl
  • kontaktów z naszym przedstawicielem
  • satysfakcji z naszych produktów

Metoda badawcza - Net Promoter Score:
Korzystamy z metodologii badań Net Promoter Score (NPS), która polega na zadaniu pytania:

„Czy poleciliby Państwo współpracę z Wolters Kluwer swojemu znajomemu.”
Jeśli nie są Państwo zadowoleni z naszych produktów i usług prosimy o wskazanie obszarów, które powinniśmy poprawić w pierwszej kolejności. Jeśli polecają Państwo nasze produkty i usługi, chcielibyśmy wiedzieć dlaczego.
Jesteśmy zobowiązani za każdy komentarz, który będzie pomocny w rozwijaniu produktów i wzrostu standardu obsługi.

Zaleta badań:

  • badanie jest krótkie
  • na bieżąco analizujemy Państwa komentarze i odpowiadamy na pytania

e-Portal
Dzięki Państwa zaangażowaniu, cennym uwagom i komentarzom wprowadziliśmy nowe rozwiązania, takie np. jak : ePortal, umożliwiający dostęp do podglądu faktur elektronicznych, statusów zamówienia, danych Klienta.

Wprowadziliśmy zmiany w księgarni internetowej Profinfo.pl

  • poprawiliśmy nawigację i opisy produktów
  • poprawiliśmy informację o statusie zamówienia produktów
  • poprawiliśmy szybkość i jakość dostarczanych przesyłek