Strona główna » Społeczność » WK Przewodnik » HR Business Partner. Koncepcja i praktyka [Książka tygodnia]
A A A
Drukuj

HR Business Partner. Koncepcja i praktyka [Książka tygodnia]

16.08.19
HR Business Partner to osoba, która współpracując z kierownictwem organizacji, projektuje i wdraża rozwiązania z zakresu zarządzania kadrami, tak aby wspomagać realizację celów strategicznych firmy.
articleImage: HR Business Partner. Koncepcja i praktyka [Książka tygodnia] Źródło: wewnętrzne.

Autor w przystępny i praktyczny sposób przedstawił:
- istotę koncepcji HR business partneringu,
- role i zadania HR business partnera,
- budowanie pozycji HR business partnera w organizacji i jej rozwój,
- wnioski z badań,
- przykłady najlepszych praktyk.

Lektura książki może przyczynić się do podjęcia kluczowych decyzji dotyczących zmiany funkcjonowania całego obszaru HR w organizacji. Jest to przewodnik wskazujący optymalne rozwiązania w procesie zmiany roli specjalistów HR w kierunku HR Business Partnerów.

Adresaci:
Opracowanie to powinno zainteresować wszystkie osoby, które kształtują czynniki wpływające na realizację strategicznych celów organizacji z wykorzystaniem jej najcenniejszego zasobu, jakim są sami pracownicy.

Jacek Górski 16.08.19
Zobacz wszystkie materiały pochodzące z: Zespół księgarni Profinfo
Zapisz się na newsletter
Serwis Pomocy
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE