Strona główna » O firmie » Czasopisma » Wolters Kluwer Polska i księgarnia internetowa Profinfo.pl organizują pierwszą na rynku akcję grupowego zakupu książek
A A A
Drukuj

Wolters Kluwer Polska i księgarnia internetowa Profinfo.pl organizują pierwszą na rynku akcję grupowego zakupu książek

24.05.11

Tylko przez trzy dni, od 24 do 26 maja, dzięki Rabatomierzowi - nowemu rozwiązaniu wprowadzonemu przez Wolters Kluwer Polska - możliwy jest grupowy zakup książek w księgarni Profinfo.pl. W ramach premierowej akcji można zamówić wydawnicze bestsellery „HR Marketing. Nowe spojrzenie na rolę HR-u w firmie” i „E-commerce. Proste odpowiedzi na trudne pytania”.

articleImage: Wolters Kluwer Polska i księgarnia internetowa Profinfo.pl organizują pierwszą na rynku akcję grupowego zakupu książek fot. Thinkstock

Wolters Kluwer Polska wprowadza nowe rozwiązanie na rynku wydawniczym – Rabatomierz, dzięki któremu z każdą kolejną osobą zamawiającą książkę wzrasta szansa na większy rabat dla wszystkich uczestników akcji. Zaczynamy od 20 procent zniżki, przy dużej ilości zamówień osiągniemy nawet 40 procent. Tym razem promocją objęte są książki:

„HR Marketing. Nowe spojrzenie na rolę HR-u w firmie" Caroline Welsing
Jak wykorzystać proste narzędzia marketingowe w procesach HR? Rewolucyjna metoda, która zmienia spojrzenie na politykę personalną firmy i daje szybki wzrost efektywności biznesowej procesów zarządzanych przez dział kadr.

„E-commerce. Proste odpowiedzi na trudne pytania" Tomasz Karwatka, Dawid Sadulski
Tysiące ludzi próbuje robić biznes w sieci, ale tylko nieliczni zarabiają na tym miliony. Proste odpowiedzi na trudne pytania to abecadło marketingu i sprzedaży w Internecie. Obowiązkowa lektura dla każdego, kto chce zarabiać prawdziwe pieniądze w wirtualnym świecie.

Szczegóły akcji: http://www.lp.profinfo.pl/rabatomierz

Maria Jasińska 24.05.11
Zobacz wszystkie materiały pochodzące z: profinfo
Zapisz się na newsletter
Serwis Pomocy
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE