O nas

Wolters Kluwer Polska

Wolters Kluwer Polska SA jest największym wydawcą publikacji prawniczych i biznesowych na rynku polskim. Od lat dostarcza najwyższej klasy wiedzę, nowoczesne rozwiązania, narzędzia i usługi dla profesjonalistów z branży prawniczej, podatkowej, biznesu, ochrony zdrowia, edukacji, administracji państwowej i samorządowej. Wspiera ich w podejmowaniu kluczowych decyzji tak, by mogli działać pewnie i bez obaw.

Wolters Kluwer Polska SA jest częścią międzynarodowego koncernu Wolters Kluwer – globalnej i wiodącej firmy wydawniczej i dostawcy usług informacyjnych. Wolters Kluwer osiąga roczne przychody (2016) w wysokości 4,3 miliarda euro, prowadzi działalność w Europie, Ameryce Północnej i Południowej oraz regionie Azji i Pacyfiku, zatrudnia około 19 000 osób na całym świecie. Centrala Wolters Kluwer znajduje się w Alphen aan den Rijn w Holandii.

Wolters Kluwer buduje swoją pozycję na rynku opierając się na czterech wartościach:

Stawiamy na sukces klienta. Nasi klienci są w centrum wszystkiego co robimy. Dlatego nasze działania są motywowane sukcesami klientów, a nie nas samych. Jest to wartość ważna dla biznesu opartego na wiedzy, której ufają klienci.

Mierzymy wysoko i osiągamy cele. Jesteśmy za nasze wyniki odpowiedzialni, ale stawiamy ambitne cele. Dzięki temu wyprzedzimy konkurencję, przynosząc klientom rozwiązania najlepszej jakości. Wiele w tym roku osiągnęliśmy, przedstawiając klientom naszą nową ofertę. Przyszły rok to również rok wysoko postawionych celów, wierzę, że je osiągniemy, ponieważ potrafimy zwyciężać.

Zwyciężamy zespołowo. Potrafimy formować zespoły między-działowe, między-funkcyjne, gdzie nie boimy ścierania poglądów dla dobra naszych klientów. Ale dbamy też o ciągłą innowację na rzecz ułatwienia naszej pracy i pracy klientów.

Zróbmy to jeszcze lepiej!? "Dążymy do ciągłego doskonalenia i innowacji". Okazje i wyzwania są dla nas inspiracją, więc nie wahamy się na nie reagować. Koncentrujemy się na najważniejszych innowacjach. Jesteśmy obywatelami świata, którzy dbają o niego i potrafią się dzielić.

Marcin Kleina, Wolters Kluwer Polska o firmie, IT, produktach i klientach